Saturday 15 September 2012

raye

raye thn ni mesti best kan bagi korng...mesti dapat banyak duit raye,,,mmg thn ni raye best tapi bagi korng jele bagi aku x berape sbb x dpt tangkap gambar satu family..duit raye pon x banyak dpt...tapi aku adelah tangkap gambar sikit2...aku rase raye pertame je best sbb dpt raye ngan sedare aku,,,lagi2 ngan abg2 sedare yg menggile aje keje nye....ni aku letak gambar raye yang x seberape ni

                                                    ni mase raye ketige kat rmh sedare bkn rmh sendiri

                                                         ni aku yang x berape nak cantek ni...

                                                            nilah adek kesayangan aku...

                                                        happy dorng,,,nilah adek2 aku...comelkan
                                                        macam kakak nye (prasan)

                                                        buat muke comel plak...

                                                             piece yooo...

                                                          sedare yng gile2...best...

                                                        gambar nagn nenek aku

walaupon raye dah nak abis aku nak ucpakan hari malaysia kepade korng semue ,,k bye

No comments:

Post a Comment