Thursday 20 September 2012

anis!!!!!

Assalammualaikum,,,korng masih ingat aku ade update cerite tentang aina kan,,,pastu ade kwn aku tu die kate " ko asyik cerite aina je kat dalam blog ko",,,so sekarang aku akan cerite plak psl die ni...korang mesti nak tau sape bdk tu kan,,namenye Anis Aliah bt Mohd Asri,,,die ni dlm klass seorg penolong yg bertanggungjawablah sangat....die ni selalu menggile dalam klass mcm org x betol pon ade ,,,tpi klau die dah marah mmg hebat gile,,,kalah cikgu....die ni kan,,korng nak tau x die ni hot tau kat sklh,,,mesty ade je peminatnye,,,die baru je putus ngan pakwe nye dah ade org suke,,,die ni cute tau(bley lah),,kawn baik die pon cute ,,, ok lah tu sepadan lah klau dorng jadi kwn baik,,,klau korng nak b'kenalan ngan die ni aku bley tolong,,,

                                           comelkan minah ni,,,nilah die anis aliah....


ok lah sampai  sini je cerite kli ni kalau aku ade cerite nnty aku updatelah tu pon klau rajin k,,,bye

No comments:

Post a Comment