Thursday 13 September 2012

Kwn,,,Kwn,,Kwn

Assalammualaikum ,,,kali ni aku nak cerite psl kwn2 aku dalam klass 1 elite,,,best kwn ngan dorng walaupon baru kenal 9 bulan tapi mcm dah knl 6 thn je,,,dorg dlm klass ni gile2...happy2...kiteorg dah mcm adek beradik dah ,,,klau kite cikgu ade bagi buat projek ape2 kite org kongsi dlm klass so bdk klass lain x tau hasil keje kite org mcm nebkn mcm bdk klass lain tu nak tunjuk2 hasil keje dorg yg x seberape tu,,,kiet org dalam klass tu selalu kerjesame walaupon kalau x  de cikgu kte org bising klau cikgu bagi keje mesti senyap dan mesti siap...tpi org yg paling gile dlm klass ni Aina a.k.a Nena lah yg paling happy...
                           
                                              ni lah kwn yg selalu ade disamping aku,,,gi mene2 selalu same2
                                              kadang je x ...(aina zulaikha)

                                                        comelkan die ni,,,ni lah patner aku dlam shabat pss...
                                                       die ni baik tau..(siti hajar)

                                                   nilah peniling klass aku yg cun,,,die ni tegas(kadang2 je)
                                                   die ni ramai peminat,,(anis aliah a.k.a leya)

                                                    ni huda,,bdk paling kecoh kat klass...die ngan patner die fatin
                                                    same je....

                                                    bdk duerg ni lain cite plak...senyap je dlm klass,,,kadang2 gile
                                                    macam kiteorg jugak..(tudung htm saadah sblhnye syazreena)


aku rase sampai sini jele cite tenteng dorg ni,,,klau gambar sesiape yg klass 1 elite x de sorry ye,,,,korng lah kwn aku yg paling best bagi aku berbanding tahn lepas....k bye,,,          

No comments:

Post a Comment